I'm awesomeeee

Har pluggat som bara den idag, och igår! Nu måste jag bara hålla detta så blir allt bättre än vad det redan är. Har pluggat engelska i ca. 1 timme idag, vi har en muntlig presentation imorgon där alla i klassen har fått varsin liten text (dock lite orättvist att vissa fick typ 4 meningar och vissa en halv sida, haha, menmen) om typ kända brottslingar/fängelsen/osv. Jag har om något som heter "Guantanamo Bay Detention Camp", INGEN aning vad det är, eller nu vet jag ju men! Jag kan det jag ska berätta nästan utantill nu, galet skööönt.

Nu ska jag sluta snacka om skolarbete, inte så värst kul! Ska dra mig mot Ella om typ tio minuter och longera henne en stund, är ju ganska kyligt idag... Uppdaterar när jag kommer hem om jag hinner (: 



Kommentarer
Postat av: josefine

SV; Det har du helt rätt i :) Dock utgick jag lite från att man gör det.

2012-02-08 @ 19:16:35
URL: http://fantasias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0