Stallgöra

Idag blev absolut inte som tänkt i stallet, men det är lugnt, får rida imorgon istället. När jag kom dit var hästarna inne eftersom det var så kallt (där var det typ -30) också hade de staplat höbalar för dörrarna så det skulle bli varmare. Tänkte först ta ut Ella och bara longera utanför stallet men så fort jag tog ett grimskaft och gick mot Ella så fick Conny typ damp haha.. Han blir så orolig när hon försvinner och bara gnäggar (speciellt när de står inne, inte när de är ute i hagen) vilket ALLTID resulterar i att Ella inte kan fokusera och jag blir bara arg. 

Tog i alla fall ut Ella på gången och borstade av henne, sedan gav jag hästarna hö och mockade åt allihopa. Borstade även av Connyboll när jag var i farten, Valle pysslade jag ju om i onsdags men jag hann ju inte med Conny eftersom att strömmen gick... 

Nej, nu ska jag vara social med mormor, morfar och syrran. Snart ska vi äta chips och dipp och se melodifestivalen, myslördag!


Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

det är bra :)

vad gör du?

2012-02-04 @ 20:07:50
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0