Underbara vänner!

Igår så tog jag bussen 13.48 frpn skolan in till stan och mötte upp mamma, pappa och syrran. Runt 14.45 for pappa och jag och hämtade upp Jullan också skjutsade han oss till hennes farmor och farfar där vi fick fika och sedan for jag, Jullan och hennes föräldrar till Lögdeå och gick på Häggströms. Var där i någon timma och kom hem 199 kronor fattigare, fick nämligen med mig en tröja hem, visar er senare! När vi for hem så åkte vi förbi Alne och mockade, fixade hö, vatten och hälsade på Sudden - på TIO minuter, teamwork (; 
Pappa hämtade mig i stan 19.00 också drog vi på ICA och köpte BJ, hem och äta och sedan vidare till Kattis där hon, jag, Chrille och Evelina såg Titanic och tjockade. Galet mysigt! 

Ikväll ska jag förmodligen till Sofia och vara med några, är dock inte säker på att jag kan åka... Måste fixa skjuts, lär dock inte kunna vara där alltför länge eftersom jag antagligen ska upp tidigt imorgon och åka till stallet för att bli fotad av Jullan (: 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0