Dagen då vi lyckas kommer när vi lyckas

Nu till veckan SKA jag ta vara på att pappa är ledig och åka till Ella så gott som varje dag. På måndag är vi ju lediga så då ska jag antingen rida ut eller så kör jag ett dressyrpass med lite travbommar om det går. Imorgon ska jag nog rida ut med Julia iaf, om jag har skjuts och om hon kan, men det ska nog gå!

På onsdag slutar vi typ halv elva så då ska jag åka till Ella runt halv två kanske, sedan kommer Jullan kanske och fotar/filmar oss - äntligen nytt! Då blir det iaf ett dressyrpass och kanske lite på ängen om det går att rida där!
Tisdag/Torsdag kanske jag longerar eller så, vi ser väl. Fredag får hon kanske vila också ska jag försöka komma ut på kanske söndag och lördag ett dressyrpass! 

Lär antagligen bli MASSA ändringar, men jag ska försöka hålla det här iaf, det behövs :)

Älskar bilden. ♥

Kommentarer
Postat av: Inger

Jättefin bild!

2012-02-01 @ 20:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0