Fabulous shit and so 2012 ♥



Tjoo! Sitter här i soffan alldeles slut efter gårkvällen med en kopp te och lyssnar på spotify på tvn. Haha, vi gjorde absolut INGET igår men jag blev ändå dötrött.. Vad vi gjorde var att sitta vid matbordet i 20 minuter och vänta på pizzan, åt MASSA pizza haha. Matilda kom åtta så då fick hon äta upp det som var kvar, sedan gick vi in till vardagsrummet och åt chips, dipp, ostkrokar, gurka, morötter och drack massa dricka! Justja, vi var även upp och fixade vår grymma spellista - Fabolous shit and so 2012, haha Evelinaa- (den jag lyssnar på nu såklart, hihi) och tog lite kort. Ska be Malin skicka lite kort också, jag har några på min kamera så ser vi om några funkar att lägga ut här ;)

De for hem tolv iaf men Malin stannade kvar och sov över här. Vi låg och pratade ett tag sedan somnade vi nog runt två och klev upp halv tolv, åt frukost och sedan for hon hem för typ en halvtimma sedan. 

Neej, nu ska jag runda av här. Men jag tycker om er galet mycket flickor, ni är så galet bra ♥

Kommentarer
Postat av: malin

<3!

2012-01-28 @ 14:58:03
URL: http://nalmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0