Gabahaaagaaaaaaah

Jag är så otroligt förbannad (jag ber om ursäkt för hur detta inlägg lär bli = inte särskilt glatt och vackert..) just nu, det bara kokar inuti mig så arg som jag är! Var in på bloglovin och på ponnysanning hade tjejerna lagt ut ett klipp, debatt där det pratades lite om RGB (Rolf-Göran Bengtsson alltså) och jerringpriset. Och jag bara kände hur förbannad jag blev direkt hockeyspelaren och den andra killen öppnade sina munnar... "....Förmodligen topp 10 i världen som ryttare just nu men och jämföra hans prestation emot Marcus Hellner eller Alshammar och Daniel Sedin.. Det går inte att jämföra i min värld för att han har fortfarande en häst som kanske 70-80% måste vara riktigt riktigt bra för att han ska kunna vinna någonting ......" 

Men VAKNA! För det första ska inte RGB få ta skit för att han är DUKTIG och VANN, det är bara brist på respekt, så ni som säger att ni inte tycker han skulle vunnit - ni har ingen respekt för ridsporten, vad ni än säger, det är bullshit. Hade ni respekt för den skulle ni inte stå och tjaffsa så sjuhelsikes mycket om det här!

För det andra så ja, han HAR bra hästar, det är ju såklart! Men tror ni inte han SJÄLV har tränat dem till att bli så bra som han behöver dem? Tänk igenom det innan ni öppnar munnen. 

Och jag säger det IGEN - han hade inte vunnit utan sina hästar, nej, MEN som Jens säger i videon så hade inte Zlatan varit så bra om han inte haft sitt lag, en hockeyspelare hade inte klarat sig GALANT utan ett bra lag.

INSE tack, är bara så pissed just nu. ROFFE VAR VÄRD DETTA, WHATEVER YOU SAY, VANN HAN ÄR HAN VÄRD DET, VAR HAN INTE VÄRD DET HADE HAN INTE VUNNIT. ROFFE ÄR VÅR IDOL, PRECIS SOM NI HAR ERA "IDOLER" "KUNGAR" "GUDAR" I ERA SPORTER - ROFFE ÄR VÅR OCH HAN ÄR VÄRD ATT VINNA MEN HAN ÄR INTE VÄRD ALLT DETTA NEGATIVA TJAFFSET SÅ LÄGG NER.

NU är detta klart från min sida, jag har stått för vad jag tycker 2 gånger och nu orkar jag inte förklara meeeeeer. Jag står för detta och kommer alltid göra, punkt. 



Kommentarer
Postat av: FIA

Det Jens sa om Zlatan och fotbollslaget var bara klockrent!!



// FIA

www.fiaalbertsson.tk

2012-02-01 @ 15:34:32
URL: http://www.fiaalbertsson.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0