Inte riktigt som sagt

Åh, vet ni hur skönt det var att träna eller?! Love it, jobbigt som fan men så jävla skööönt! Har inte gjort så mycket sen jag kom hem - duschat, pratat med Jullan, ätit, film, dator. - men ingen Ella... Pappa for på möte typ direkt när jag kom hem och kom tillbaka nu så det hanns inte med helt enkelt. Ska försöka ta mig dit imorgon om jag hinner, annars blir det onsdag! 
Ska iaf träffan Jullan imorgon, härligt det. Ska följa henne till Sudden, antar att jag får hjälpa henne litegranna då hon inte kan gå, haha... Jo, det kan hon men jaja. Tycker synd om dig vännen!! 

Nu ska jag fortsätta äta fruktsallad, se sveriges mästerkock och sedan packa upp, läsa och soooovaaa! :)

bilden♥ miss u lovely

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0