Natten!

Tjenis! Har inte haft tid/ork att uppdatera er idag, har inte hänt så mycket intressant heller så. Har iaf varit och grattat gammelfarmor, handlat, lagat mat, ätit, suttit vid datorn osv. 

Imorgon är det ju skolstart så jag ska snart gå och lägga mig, ska bara fixa lite tidsinställda tills imorgon och packa gympakläder...
Känner mig inte så jättepepp på att börja skolan igen, dock bara en termin kvar och sedan drar man vidare på nya äventyr - förmodligen borta på Nordvik. Bo själv och allt sånt, känns ganska skrämmande med tanke på att jag inte kan vara ensamen men det ordnar sig förhoppningsvis! 

Men nu är det storfokus - ska klara alla nationella, höja mina betyg och gå ut med grymma betyg, sköta alla arbeten/läxor dubbelt så bra, ta tag i allt med Ellson, ta tag i allt med mig själv osvosv. Wish me luck! ;) 


Kommentarer
Postat av: fanny

sv; men tack detsamma agnes!

2012-01-08 @ 21:42:23
URL: http://faannyberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0