Sammanfattning av 2011 ~ Juli - December

Juli 



* Mamma fyllde 40, storkalas. Har mest foton på vovvsarna så ja, haha ...
* Var på Hästivalen med Jullan och fotade massa.
* Jesusrock med Malin, Kattis, Therese och Emelia + massa andra.
* Bästa sommardagen med Jullan! Vi hade vattenkrig på Alne, letade en väg ner till vattnet så man kunde bada men vi hitta ingen, fikade och fotade. ♥
* Prövade rida Conny och började ha barnridningen. 
* Började rida Ella, Jullan fotade, även Mattu vid ett senare tillfälle!

Augusti


* Lärde känna Lenore! 
* Var till Skeppsmalen med familjen och Malins familj.
* Badade (eller nej, jag badade inte men ...)
* Köpte Frodo!
* Varbergsborna på besök! Dvs. middag hos oss, mormor och Birgit haha ...
* Fotade med Henny.
* Jobbade på med Ellson, Jullan fota massaaaa!
* Släppte henne på planen. Jullan och Lenore fotade och filmade :) 
* Skolan började ....
* Red Picca två gånger, sedan flyttade han. forever and always♥

Septmeber



*
Fotade hopp och dressyrtävlingar på ÖOR med Jullan.
* Spenderade massor med tid tillsammans med lillmannen! 
* Fotade hästarna i hagen.
* Umgicks massor med Linnea, Malin och Sandra! (Hoppas du tyck om mig nu Sandra, vet att du dödat mig om jag inte kludda för ansiktet. TÖNT♥)
* Hästen rymde + att de bytte till vinterhagen dagen efter!
* Började träna mer från marken! 
* Red ut på flera mysiga turer med Julia och Matrix :) 

Oktober


*
Malin fotade mig.
* Började träna hemma igen, gick sådär.. Nu är jag på G igen dock!! 
* Var till Alice med några på Halloween. 
* Red ut med Mattu & Ghetto. Malin och Lelle gick med och fotade lite smått :) 
* Skulle hoppa, men märkte att jag hade en HOPPTOKIG häst som bockade som en rodeohäst så det blev inte så mycket hoppning ;)
* Duschade Ellson.
* Red ett rejält sugpass på Ella. Kommer ihåg hur frustrerad jag var!! Prövade att rida i nosgrimman för tredje och SISTA gången och hon ville verkligen inte samarbeta.. Hon sprang på och lyssnade inte alls, tillslut blev jag så less att jag släppte efter på tyglarna också fick hon springa tills jag tyckte hon var lugn, haha, tog sisådär 15 minuter?

November


*
Var till Åre med KU!
* Åt B&J med Jullan.
* Kommer ej ihåg vad som hände på hästfronten, har typ tre bilder... Tror hon vilade mest pga. halka/dåligt underlag.

December


* Fotade med Malin.
* Praoade hos Mia, fick slå in paket, fixa väggord, fixa hos hästarna osv. :) 
* Firade mig och min bror! 
* Firade Evelina med tjejerna i klassen. 
* På julmorgonen åkte jag ut och träffade världens finaste tjej och en liten avis Matrix som också ville vara med ♥
* JULAFTON! 
* Spenderade två dagar med min syster uppe hos våran farmor, även kusinerna var där och deras vovvar! 
* NYÅR! 


Kommentarer
Postat av: Anna

Söwt blogg! :) <3

2012-01-04 @ 16:34:11
URL: http://ponnyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0