Slarvig...?

Känns som jag har hunnit med bra mycket på knappt två timmar, eller så är jag slarvig haha..? MEN, jag vaknade iaf 10 och sen åt jag frukost/såg OTH med systeryster. Borsta tänderna osv. vid tolv också gick jag ner och tog bort alla tomtar från mitt rum och tvättade av dem, hängde även in lite kläder i samma veva. 
Gick upp igen och satte mig i köket och gjorde lite sportfysik, så mycket som jag fattade av det som var kvar, matteläxan gjorde jag så gott det gick med, har typ två tal kvar men de får pappa hjälpa mig med ikväll, också läste jag engelskatexten. Ska även kolla igenom spanskaglosorna snart! 

Nu sitter jag här då efter att ha ätit världen goaste omelett och kollar runt lite, så vi hörs senare! 


min fula tomte på en ful liten bild :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0