Slöööö

Blev inte så bra bloggning idag ändå, haha... Jaja! Har inte gjort ett piss idag - sett tv, suttit vid datorn, ätit - förutom att  plocka i diskmaskinen. Nu ska jag väl ta tag i matten som jag tänkt göra hela dagen, suck. Ska även städa iordning lite på mitt rum, duscha och SOVA. Är inte trött, men känner att jag vill gå och sova tidigt ändå..

Imorgon ska jag ta mig till skolan iaf, hela förmiddagen spenderas på Park för att kolla på olika linjer, Malin och jag ska kolla Media typ. Eftersom jag vet vars jag ska gå redan, 95%säker på att jag vill iaf, så kan jag lika gärna joina henne då hon ville det! Sedan tillbaka till skolan och äta, sedan har vi so/sv också slutar vi 14.00 - skön dag! 

Får se vad jag hittar på efter skolan, ska iaf ta mig till Ella på kvällen :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0