This week.

Känns som jag har massa bilder från i veckan (eller OKEJ, från i ONSDAGS, haha Julia...) , fast jag har ju inte sagt så mycket om veckan heller så joo. :) 

Onsdag var ju Jullan hit, satt mest vid datorn, fika också gjorde vi mat. Sedan drog vi te Ellson och var där tills fem?, provade sadeln osv. Hem, duscha/fixa mig också drog vi och kolla Jullans träning och sedan hem till henne. 



Torsdag var jag med Jullan, drog direkt till Alne där hon redan sadlat Suddiludd osv. så vi bara tränsade också gick vi ut och longera, sedan fick jag sitta upp och rida i kanske 40min? Jättekul var det! Väldigt stel var han så Jullan sa åt mig att gå in på en lite mindre volt och ställa in och ut så tillslut släppte han. När jag skrittat ett bra tag så travade vi ganska mycket, serpentiner, volter osv. Tog även en liten galopp! 
Tog sedan bussen till stan och köpte mat, efter det hoppa vi på bussen till ÖOR och for dit och titta på lektionerna.

I fredags var jag med Mattu och Sofia hos henne. Vi gick till Willys och köpte BJ och godis, snacka massa när vi gick också. När vi kom tillbaka till Sofia så såg vi på Paranoid Park, väldigt konstig film haha.. Men den var väl bra, hann dock inte se klart hela då jag drog hem tio eftersom pappa skulle upp tidigt på lördagen och jobba.

I lördag klev jag ju upp 8 och red ut med Julia! Sedan satt jag vid datorn ALLDELES för länge när jag kom hem. Fixade mig också hade vi främmande för att gratta pappa som fyller år idag - GRATTIS . Halv nio for jag till Jessica och träffa hon, Lelle och Malin! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0