Du är allt!

Hej!

Idag jobbade pappi och jag till 12, så då åt vi lunch sen for vi mot stan. Halv tre mötte jag iaf Julia på stan och då gick vi och köpte mat sen väntade vi på bussen. Kvart över tre kom den och ca. 20 över var vi på stallet. Bytte om och sen mockade vi åt Picca & sen Sudden. Fixade även mat och vatten. Hämtade hästarna och borstade och så ett bra tag. Och vet ni vad jag gjorde sen?! Jag red, iiih. Haha, satan vad kul det kändes. Han är inte helt hel, men behövde röra på sig så då fick jag skritta barbacka.
Ja iaf. Vi filmade, men kameran dog efter 9min ... :( Men först fick han gå lös (träns men jag gick bredvid han, stod någon annanstan och så haha ..) på plan, sen hoppa jag upp och då fick han också gå runt lite som han ville i ca. 10min, dock ville han plumsa i allt vatten som fanns på planen haha.  Tog upp tyglarna och jobbade han lite, gick lite volter och åttor. Han var hur fin som helst, så himla glad! Provade att trava, travade sammanlagt ett halvt varv och jag tyckte han kände ganska fräsch, vi får se vad Erica tycker :)
Men jag är nöjd, han var riktigt lugn och lyssnade ganska bra! På slutet gick vi upp för backen vid hagarna, då blev han speedad, haha söte.

Inlägget om Karamell kan ta några dagar då jag vill få det perfekt, för han var riktigt speciell för mig. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!




Bilder från idag, ni ser lite av stallet därbak. Visst ser det mysigt ut? Plus att det var grymt väder idag, så glad att jag fick rida! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0