Gårdagen på Alne

Hellu!

Igår for jag iaf på Alne. Eller först drog jag till Julia runt halv fem sen hämtade Emelie oss strax efter fem också for vi till Alne. Emelie & Wilma hade bråttom så jag & Julia tog en promenad med Sudden & Greger. Vi gick en bra bit på trottoaren och sedan gick vi upp och ner för backen vid stallet. Pigg liten ponny var han iaf. Allt tog ca. 30 minuter så Julia & jag fick oss lite motion också haha! När vi släppt ut dem i hagen igen så gick vi och hämtade vatten och gick ut med till dem, törstiga var de iaf.
Pratade även lite med Erica och fikade massa som vanligt! Hjälpte också till med insläppet och passade på att mysa med hästen och ge han massa morötter, glad blev han ;)


mina fina morotshjärtan! På Julias blogg kan ni se hur jag gör dem, så avancerat ;)



Kommentarer
Postat av: Clara

FIN BLOGG! Gjort headern själv? :)

2011-04-09 @ 18:33:01
URL: http://clarathoresens.blogg.se/
Postat av: moa

Hej vilken fin blogg du har, Hoppas allt är bra med dig!

Var gärna med i min tävling på min blogg

Kram

2011-04-09 @ 19:55:55
URL: http://mlmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0