Andra skoldagen

Hej! Idag så fick vi sluta tidigare, slutade strax efter 14.00 istället för 15.20 -inte helt fel det. Malins brorsa hämtade oss så vi slapp vänta över en timme på bussen, skönt. Plockade ju blåbär på förmiddagen, vår överlägsna klass och 8A. Delades in i grupper på ca. 5 stycken, i vår grupp var det Kristian och jag och tre åttor. Det var ganska chill endoo, fick ihop bra med blåbär! Så imorgon får vi inte äta frukost för vi ska pröva jobba utan att ätit frukost sen ska vi äta havregrynsgröt och blåbärssylt och sedan jobba igen och känna skillnad. Ärligt, jag kommer dö! Äter inte jag när jag är hungrig får jag döont i magen och det försvinner inte än om jag äter .. :( Får hoppas på det bästa!
Sen jag kom hem har jag inte gjort mycket, har sett tv typ. Ska kanske till Ella senare om det inte börjar regna, hoppas inte!
Vi ses och hörs ;)

Kommentarer
Postat av: matilda

men haha agnes det skit man i ;) ät ändå? :)

2011-08-26 @ 16:35:31
URL: http://konjis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0