Dag 01 - Om mig

Detta har vi ju gått igenom en miljon gånger, men kan väl köra en kortis. Kanske nya läsare?

Agnes Lindberg heter jag, 14 år fyller 15 i december. Bor en bit utanför Övik med min pappa, mamma, storebror, lillasyster, vår fågel Pippin och våra två kaniner Fräsz och Frodo.
Jag vet inte hur jag är som person, haha? Nejmen jag är väl snäll hoppas jag, försöker vara en bra vän vilket jag hoppas jag är, blyg är jag och är helst ensam eller i stallet. Tycker bara om att vara med folk om jag verkligen har grymt kul med dem, det är bara med såna jag kan göra något impulsivt. Annars vill jag helst veta exakt vad som ska hända, när, var, hur typ.
Jag älskar, och har alltid och kommer alltid göra det haha, hästar och hundar! Om att få en hund har jag tjatat om i hela mitt liv, häst är lönlöst så de nämner jag inge ofta.
Iaf, har ridit på ÖOR sen jag var 6-7 år typ, men slutade iår då jag inte tyckte om att rida på ridskola längre. Har även haft en sköthäst vid namn Piccabbo Sacc xx sedan den 14 September 2009, tyvärr flyttade han och hans ägare till sundsvall idag .. Som tur är så har jag min prinsessan Ella som jag tagit hand om fr.o.m den 13 Juli 2011.
Det är alltså hos henne, med kompisar och i skolan som jag spenderar mina dagar. Fråga om det är något, mer orkar jag ej skriva ;)
jag därdååå.


Lillasysters kanin Fräsz, ca 1 ½ år.


Mammas kanin Frodo, ca. 10 veckor kanske?



Lillasysters pippi Pippin, några månader gammal. Vet ej hur mångaa..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0