Dear friend.

Hej! Kom hem från Jullan runt 19.00, åt och satte mig här. Ska bara skriva sen ska jag gå och duscha och slappa framför tvn.
Red ju Picca idag, han var lugn när vi fixade han och så. Men när vi kom ut på planen så tog saknaden till Dagny över och han hoppade runt mig och skrek som bara den, men han lugnade sig och efter tio minuter var allt som vanligt och han kunde fokusera på mig och följa mig som en hund. Vilket Lenore tyckte var grymt coolt, haha right? ;)
Hoppade upp iaf och skrittade på långa tyglar, njöt av att få sitta på hans rygg igen. Eftersom vi bara skulle ta det lugnt så tog jag bara tyglarna i ca. 5 minuter. Han var inte så samarbetsvillig och jag orkade inte rida han så vi bara fjanta runt på långa tyglar!
Sedan fikade vi och gav hästen mat, bilder kommer!

Kommentarer
Postat av: lenore.

de va skitcoolt! :D

2011-08-15 @ 02:36:44
URL: http://hestflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0