Ella 1/8

(Skulle publicerats igår..)

På schemat idag stod det barbacka, lugnt skulle vi ta det. Vad slutade det med? Haha, jo vi hoppade!
Vi tar väl allt från början kanske? Julia hängde med till Ella också började jag rida barbacka. Det kändes bra när jag hade långa tyglar, sen när jag kortade dem började hon dumma sig och slänga med huvudet, backa och fjanta sig. Efter ett tag blev hon fin och lugn så då travade jag, vilket gick bra. Sen tog Julia fram en bom som jag skrittade och travade över, gick bra.
Efter det hämtade vi sadeln och började hoppa lite. Hon hade sina stunder då hon hoppade amasing och föll in i världens skönaste galopp efter men sen hade hon ju sina stunder då jag drev på för lite så hon typ snubbla över hindret eller så "gick" hon över eftersom vi travhoppade. Taggad var hon iaf och jag tror hon tyckte det var kul, fast jobbigt då hon tjurade ihop på slutet och vägrade göra som jag sa .... Menmen vi slutade på ett kryss på ca. 50cm iaf, då hon hoppade jättefint så där gav vi oss!
Julia filmade massor, dock inte när vi hoppade ... Men ska fixa en film iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0