Ella

Blev inget med Ella idag, eller hon fick massa godis när jag lämnade Conny i hagen för att jag har skuldkänslor för att hon inte fått komma ut på en vecka.
Men imorgon kör vi igen, ska dit elva och rida med Miriam. Ska rida igenom henne riktigt och fokusera på formen, att hon inte ska gå bakom lod ska vi fokusera på då hon lätt gör så utan att jag riktigt märker det. Blir nog att skriva på långa tyglar länge, sedan arbeta igenom henne i låg form i skritt sedan trav och så. Efter det ska vi satsa på en lite högre form och ja, vi ska köra ganska hårt imorgon helt enkelt! Hoppas hon sköter sig och går framåt iaf, fast nu har jag ju iaf Miriam som kan tipsa.


så går hon gärna, utan att man knappt tar i tyglarna så vipps så är hon där :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0