Ellis

Nu sitter jag här igen, kom från ella för ca.40 minuter sedan. For dit och bara mös och gick runt och tönta på planen. Tränade puss med och sen när jag skulle filma var hon less så det blev fail, haha ..
Men när jag skulle hämta henne så stod alla fyra längst bort i hagen, inte världens minst hage har de ju. Så först stod jag och vissla och ropa en stund, de reagerade men det fanns så mycket gott gräs så det orkade inte komma, typ. Sedan började jag gå och efter halva vägen kom Valle, men jag fortsatte gå och när jag kom till hästarna så locka jag Conny med mig (godis nivet, eheh ..) och då kom ju Ella på köpet, haha. Tycker inte om att sätta fast grimskaftet när man är långt ifrån utgången, ifall hästen skulle få för sig att hitta på något eller de andra hästarna, om ni undrar varför jag inte satte fast det! De hänkade och halvvägs så sprang de iväg (åt rätt håll, tack gode gud!) så då vare bara att följa efter ;)
Aja, 30 minuter senare var vi ute ur hagen. Borstade av henne lite snabbt, sedan vet ni ju resten! Dock var hon väldigt ofokuserad och borta när vi tränade, tråkigt ..
Hagen börjar här vi trägrinden, sen går den rakt fram en bra bit, sedan vid träden alltså de är massa där går det åt höger typ också räcker den upp till huset. Där stod de ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0