Frodo

Jag är totalförälskad. Kaninen är underbar. Som Sally fast bättre. Sally var ju min förra kanin som vi fick lov att ta bort förra sommaren, hade haft henne i kanske tre år? Och jag fick henne bara om jag lovade att hålla på med henne varje dag, så mycket jag kunde. Och det gjorde jag, hon var väldigt tam och älskade människor.
Men denna filur, han är ännu tamare! Han är ca. 8 veckor. De som hade honom innan har pysslat med han 24/7 typ, och det är ju grymt bra. Iaf så tog mamma in han nyss, han fick sitta i soffan och sedan sov han i mitt knä. Sedan tog mamma honom och la han på uppochner, skit sött.
Så tycker han det är jättemysigt att ligga, haha :)


oh, bäbis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0