Gästbloggning


Hej, jag het Julia Söderqvist och är Agnes film och foto kömpis! Hehe, nemen. Hon är en av mina två bästa vänner (och Lenore) för er som inte vet ♥ Kan lite på er till 12456%, alltid glad och ärlig. Riktiga vänner!
Jag och Agnes har inte känt varandra så jätte länge. Vi började umgås när Piccabbo flyttade till Alne. Sedan dess har vi varit med varandra mer och mer och börjat lära känna varandra mer och mer!

På lördag fyller jag år, och då kommer både Agnes och Lenore hem till mig, + så sover båda två över, feeeett nice!
Party all the night ? Hehe, skoja. Men på söndag så ska nog jag och Lenore (om hon kan) följa med ut till Alne och fota Agnes och Piccabbo och filma massa. Kommer bli bra, men kommer sakna att rida tillsammans med Agnes..

Jag har ju också en häst som jag rider, 1 dag i veckan just nu. Men kanske blir 2 till vintern hoppas jag! Han het Zodiac Star, 16 år, halvblodvalack. En häst som betyder allra mest för mig. Jag rider för det mesta dressyr eller brukar jag rida ut också, himla mysigt det är alltså! Jag och Sudden kommer varandra allt nämre för dagarna som går och utvecklas! Är det nått mer ni vill veta så får ni väl kommentera. :)

Min prins!


Kommentarer
Postat av: ulrika

han stod ju ett litet tag på öor och då var han lite jobbig precis innan man tagit på han grimskaftet:) då var det som att han kunde stå i boxen hur länge som helst :) gör han så fortfarande ???

2011-08-11 @ 16:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0