Keeping my head up high

Håller huvudet högt, andas, tar ett steg och kör fullt ut.

Har inte pallat blogga förens nu, men kom hem från Umeå runt halv tre så då bytte jag om och fixade håret och sedan skjutsade pappa mig till Jullan. Lenore var också där. Bästa tjejorna! Ganska sjukt endoo, jag har alltid haft svårt att prata med folk, alltid, än fast jag kan ha känt dem länge men när jag lärde känna Julia så var allt så lätt - vi har alltid något att prata om. Viktigt som oviktigt. Och det är lite samma med Lenore, kan snacka med henne hur lätt som helst typ! Sjukt härligt, ni är grym tjejeeer ♥
Vi hade massa kul och Lenore hade moppekurs för oss, haha bra de ;) For hem runt halv sju kanske? Ska gå och städa undan allt jag hade till Umeå sedan blir det väl film.
Imorgon ska jag sitta hemma och ha det tråkigt antar jag, drar till Ella antingen på morgonen eller kvällen - har inte bestämt mig än :)
lenoreeeee

Kommentarer
Postat av: lenore.

hihi när tog du den bilden!? :D jag har också haft problem förut med att prata med nytt folk, det är skitjobbigt med pinsamma tystnader och man inte riktigt vet vad man ska snacka om men med er har jag alltid något kul att prata om, mestadels hästar! hihi ^^ ni är bäst, bäst bäst bäst!! komma bli fett awesome på lördag och söndag! älskar er! <3

2011-08-12 @ 16:50:43
URL: http://hestflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0