R U B R I K

Hatar rubriker ibland men, ja.

Idag for vi ju som sagt och kollade på ormar och sånt läskigt, det var grymt äckligt. Efter det for vi in till Umeå och shoppade lite, köpte ett par tights, en present åt Jullan, ett pennfack och sen så fick jag ett par träningsshorts+tröja av mamma och pappa. Väldigt behövligt, då mina nuvarande träningsshorts är storlek 152 på - ja de är väldigt korta, haha!
Efter det for vi och åt på Mc'Donalds, sedan for vi till Coop och handla. Sedan tillbaka till campingen och spela minigolf. Nu väntar vi på pappa som är och diskar, när han kommer tillbaka ska vi grilla majs, sjukt gott.
Förövrigt är det grymt kallt här, helt sjukt. Har ett linne, en tjock långärmad och en munkjacka på mig fast jag fryser endoo..

Kommentarer
Postat av: Mia

Om det är till nån tröst vet jag inet, men det är sjuuukt kallt här åxå :-(

2011-08-09 @ 21:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0