Rensat, skönt dää.

Blev lite ändrade planer, haha. Satte mig och rensade i mina mappar på datorn. Gjorde fler och sorterade bilderna så att det blir lättare att hitta! Nu har jag hela NITTON mappar, oh shit. Haha ..
Inte så intressant men det är iaf:
  • Alne - Piccabbo
  • Bea Sparky Favor
  • Blandat
  • Blogg
  • Cold Creek Ranch
  • Djur
  • Familj
  • Fräsz & Frodo
  • Hästivalen
  • Jullan & Lenore
  • Jullov
  • Klimpfjäll
  • Kusiner
  • Natur
  • Nemo & Molle
  • Piccabbo Sacc xx
  • Rhodos 2011
  • Sommar 2011
  • Web
Alltså shit, haha . Aja, jag kommer iaf hitta lättare nu. Gillar när det är ordning och reda!
Ovisad bild på Frallibrallan, söten!
Imorgon ska vi förresten hämta hem våran nya kanin, Bamse heter han men mamma vill döpa om han till Frodo. Är han inte van vid Bamse så blir det så. Så imorgon ska vi måla buret klart, har fått ett nytt bur (helt gratis , najs vaa?) som är megastort. Så båda ninisarna ska få bo där, dock ska vi dela av det för annars börjar de ju bråka. :)
Nu väntar duschen, pusshej.

Kommentarer
Postat av: malin

agnes neeeeej, gör inte det misstaget med mappar, as drygt!!!!! allt blir ba cppppppp

2011-08-15 @ 08:45:40
URL: http://nalmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0