skuldkänslor av saknad

Jag hatar detta. Tänkte byta ut headern till en annan tillfällig nu, men jag klarar inte av det. Jag kan bara inte. Jag kan inte radera Piccabbo och sätta in Ella. Ärligt känns det som om att jag raderar han ur mitt liv, än fast jag vet att det inte är så. Det här är så himla känsligt. Den som ska fixa min nya header kommer få ett helvete. Allt måste vara perfekt. Piccabbo måste vara med, och det ska vara perfekt. Han får inte raderas från något ur mitt liv bara för att han flyttar, jag vägrar. Jag ska hålla i alla minnen och allt så hårt så jag får kramp.
Jag ångrar så otroligt mycket att jag inte filmat/fotat han mera. De här sista veckorna ska jag dit så ofta jag kan, än om Ella får stå pga. det. Piccabbo är viktigare, så är det bara. Han är allt och mycket mer. Han är allt jag önskade mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0