Söndag

Dagen har varit lite halvdryg, men skönt ändå med en hemmahelg. Klev upp strax efter nio, åt frukost och såg Gilmore Girls, satte mig vid datorn, åt lunch osv.. Sedan så bestämde vi att vi skulle packa ihop mina saker, min bror och jag ska byta rum, så då gjorde mamma och jag det. Har även börjat måla, eftersom Emil inte vill ha rosa/rött rum med en fondvägg som är svart med vita blommor ;) Håller även på att rensa gammla bärbara, som jag ska ta med och ha nere, om den bli snabbare av rensningen för nu är den så sjukt seg. Tar typ 3 minuter att få upp internet, drygt.
Nu ska jag smsa Miriam och se om hon har lust att rida något med mig till veckan. Sen ska jag inte göra så mycket, palla haha . :)
Närgången häst, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0