Sorry babes.

Inte kunnat/hunnit blogga. Men idag hade vi först svenska - sexualkunskap typ, sedan so då vi blev uppdelad i grupper mellan alla tre niaklasserna som vi kommer ha till jul .. ÅH vad less jag blir! Vi är blandad med de andra niorna i typ fem ämnen, inte så att jag ogillar dem men jag tycker det är jobbigt och obekvämt. Aja, sen hade vi spanska med 9:3 som slutade 10.55 så vi fick lunch då. Väntade på Henny som sluta 11.30, drog på ica och köpte dricka, spaghetti, räkor och nå tjoffs? Gick och vänta på bussen, som ska gå 10 över 12, men den kom aldrig så Hennys mami hämta oss. Drog till Henny och fixa mat, åt, sedan gick vi ut och fota. Gick till mig och kollade på bilderna, plockade vinbär och så tv. Hon gick hem strax efter tre iaf.
Nu sitter jag här helt ensam, mamma och pappa har hämtat bilen och Emil. Fast de ringde nyss och var på väg hem, de skulle köpa med mat från Max, mumma deeee.
Funderar även på om jag ska till sessan eller inte, får se om jag orkar haha . Gud, vad lat jag är. Jag vill så gärna dit och trimma med henne varje dag, men samtidigt har jag en liten svacka. Tycker inte det känns kul, när jag kommer dit, fått in henne från hagen osv. då blir jag taggad men innan känns det bara som -.- typ ..

Kommentarer
Postat av: anna

fina bilder du har på din blogg!!!!

2011-08-31 @ 10:13:49
URL: http://aanna.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0