Vad tycker ni om detta?

Nu har jag suttit ett bra tag och funderat på vad jag ska skriva om, är så grymt sugen på att skriva ett åsiktsinlägg eller egentligen flera! Men nu har jag bara kommit på en sak, som jag ska skriva om nu.
Något jag tycker är sjukt inom ridvärlden och något som man ser mycket på bloggar också är att folk ärligt kan sitta och tjaffsa om vems häst som är bäst, där måste väl ändå gränsen gå? Jag menar att ärligt sitta och säga till varandra att "min häst är såå mycket bättre än din" osv, det är ju sjukt. Hör man ärligt inte hur dumt det låter? Alla hästar är bäst, så är det faktiskt. Alla är bäst på något. Eller alla kan bli bäst på något.
Visst, det är en sak att skriva eller säga att man tycker sin häst är bäst. För det tycker man ju, självklart. Som tex. jag tycker Ella och Piccabbo är de bästa som finns, men jag tycker de är bäst för att jag tycker bara det. Förstår ni skillnaden? Jag skulle inte kunna gå fram till någon och säga "Min häst är mycket bättre än din på att hoppa!" till någon som har en bra häst, för så gör man bara inte. Plus att jag inte tycker att de är bäst på att hoppa - kanske när det gäller mina krav men inte jämfört med andra.
Det blev väldigt rörigt och kort, men jag hoppas ni förstår!
NU blire Gilmore Girls sen säng!

Kommentarer
Postat av: vicky

SV; Haha får visa någon gång ;)

2011-08-22 @ 22:12:53
URL: http://vwestin.blogg.se/
Postat av: Sanna

Snälla hjälp mig nå min dröm !



www.dromstipendiet.se/133



Jag skulle bli så otroligt glad om du ville hjälpa mig med en röst så att jag kan nå min absolut största dröm i livet och visa att man visst kan vara duktig på att sjunga och lyckas fast man är lite rundare i kroppen.



Om du röstar mig så gå in på min blogg http://moonzanna.se och berätta det i en kommentar så får du självklart en länkning av mig.



tack på förhand !

kram



2011-08-23 @ 10:36:58
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0