Veckoschema

Har väl inte sagt det men Miriam och hennes familj är på semester och på söndag åker jag, mamma, pappa & ellen till Umeå och stannar tills torsdag så därför är det hårdträning för sessan nu i veckan! Så här ser det ut iaf:
Måndag: Barbacka/cavaletti
Tisdag: VILA - åker kanske dit ikväll och myser.
Onsdag: Dressyr
Torsdag: Släppa på plan
Fredag: Cavaletti
Lördag: Dressyr
Söndag: VILA
Julia kommer nog följa med i princip alla dagar och fota/filma. Sen ska jag se ifall Mattu har lust att hänga med på torsdag och fredag. Eftersom det känns bra att vara tre stycken då jag ska släppa henne på planen eftersom det inte går att stänga för riktigt, det är typ två låga träsaker där bara. Också på fredag vill jag ha mycket bilder!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0