If you ever love somebody put your hands up.

Åh herregud, måste få skriva om när jag kom till hästarna imorse. Var ju dit för att ge Ellsan morötter och säga god jul, pappa var med och fotade litegranna. Iaf, så när vi kommer och parkerar vid stallet kollar alla upp sedan fortsätter alla äta utan min bebu och när jag kommer till hagen tog hon ett steg mot mig och när jag gick innanför stängslet så kom hon fram till mig. 

Min lilla älskling, lämna sina bästa vänner och maten och kom till mig. Äntligen börjar det kännas som om att vi är ett! Ni som håller på med hästar förstår ju känslan, förr ville hon knappt följa med mig ut från hagen och nu kommer hon glatt fram till en. 

Jag älskar dig vännen, det där gjorde verkligen min morgon♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0