INGEN RUBRIK IGEN

Kanske dags att uppdatera lite, eller vad säger ni? Har det väldigt trevligt här hos farmor och farfar med mina kusiner och hundar. Igår så gjorde vi inte så mycket, var ut med hundarna dock var det inte så trevligt då det är döhalt ute... Har bara myst mest, känner att jag börjar/är sjuk också, eller förkyld - hoppas det inte blir värre bara, vill ju inte vara sjuk på nyår!

Idag har jag mest läst, eller aa bara läst förutom att jag följde farmor och handlade. Nu ska jag väl gå och se om jag behöver vara social annars lägger jag mig och läser igen ;)
Farfar eller farmor skjutsar hem oss så att vi är hemma typ fem, då blir det bara till att fixa sig lite snabbt och sedan drar jag till Jessica och är med henne, Malin, Lelle och Sofia. Saknade flickor så det blir trevligt♥


Kommentarer
Postat av: Tova

Grymt fin blogg, älskar designen!! :D

2011-12-29 @ 16:30:51
URL: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0