Mys♥


I ♥ my new pyjamas

Nej ni, förlåt för dålig uppdatering. Har inte så mycket att skriva om när inget händer. Men ni kan väl få höra lite om mitt överintressanta liv. Inatt försvann strömmen, poff borta - ah ni vet - så jag sov till 11.30 (11.29 för att vara exakt) sedan klev jag upp och låg i soffan tills typ två då strömmen äntligen bestämde sig för att komma tillbaka. Då såg jag tre avsnitt av how I met your mother eftersom jag fick första säsongen i julklapp. 

Runt tre så stängde jag av och satt och skrev lite för kul bara, satt vid datorn och sedan bytte jag om och halv fem gick vi till gammelmormor och åt. Kom nästan nyss hem så nu ska jag säga hejdå till Jullan och Alex och gå ner och se film med syrran och sedan sova. Imorgon blir det upp tidigt och stan med mormor och mamma, tror kanske morfar skulle med också? Ajaa, vi hörees!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0