Prao, dag 3.

Imorse skickade Mia sms och frågade om jag kunde släppa ut hästarna och fixa i stallet när jag började, självklart så kunde jag ju det! Var där strax efter tio och tog då ut Ella och Conny, sedan fick lillen (dvs. Amadeus, haha) gå ut till korna och sen tog jag ut Valle och sist Matrix.

Skyndade mig in i stallet - det var ganska kallt imorse, tur man har varma täckbyxor♥ - och började mocka hos Ella. Gick sedan ut med några hötussar till hagen för att Valle inte alltid får komma och äta med de andra borta på balen, stackarn, men när jag kom ut så stod han där men jag la ut lite iaf för säkerhets skull!
Gick in igen och mockade resten av boxarna, fyllde Valles, Ellas och Connys hönät och sopade sedan stallgången.

Duktig jag är som gjorde allt det på ca.1h & 20minuter! Halv tolv var jag inne på cafèt och då satt jag och pratade lite med Mats och Mia, satte upp lite väggord och sedan åt vi lunch.
Satte sedan fast apliceringstejp (?) på massa väggord tills jag slutade. Mamma, pappa, syrran, mormor och morfar kom även och fikade så då fick jag en fikapaus på ca. 30 minuter.

Härlig dag detta med, orkar inte byta dator så ni får inga bilder idag menmen! Puss. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0