Stressar sönder

Åh, hade apont i magen och kände mig helt slut i skallen så satte mig här och tog även fram fransk manikyr grejer så jag kan fixa nagalrna inför imorgon. Har stressat sönder hela dagen känns det som så jag antar det är därför jag inte kände mig så bra, sur var/är jag också ... Hatar att stressa, stress förstör mig totalt, usch. 

Jaja, for ju till stan imorse. Handlade massa mat tills imorgon och köpte öven julkläder - svarta byxor och en svart tröjaa (kommer vara helsvart imorgon, fml) - sedan for vi till Malin med hennes julklapp också fick jag min. Drog hem, såg lite OTH, fixade julklapparna, städa undan och dukade. Gaaah, är så trött idag, shoot me. 

Går och äter nu, fixar allt inför imorgon och kör på en tidig kväll hoppas jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0