This day and the day after that

Tjenare, har inte haft mycket att skriva om men nu ska ni få lite uppdatering om allt! 

Ella - Veterinären var ut dit idag och hon har antagligen gått omkull och gjort illa sig ganska bra då, hon ska äta medicin 5 dagar och sedan vila 2-3 veckor .. Känns ju lägligt såhär under lovet, fast nej haha! Hon har redan vilat i ca. 2 veckor från ridningen och nu 3 till, herregud. Jaja, det är bara att se det från den positiva sidan - vi kör på massa mys och promenader!! Min älskade tjej, blir bra nu♥

Skolan - Allt plugg är sluuuut, himla skönt! Imorgon är det film och vinterdans och torsdag är det avslutning - älskaaa.

Bloggen - Vann ju som sagt en header/design hos mmandieh.blogg.se , hon håller på med den och vad jag sett än så länge är den hur fin som helst! Så fort det är klart är bloggen på g som vanligt igen, längtar ni lika mycket som jag? ;) 

Nej, nu ska jag gå och duscha och packa kläder inför dansen imorgon. Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0