Ingen rubrik.

For som sagt till stan med mamma och mormor imorse. Köpte ett par byxor på JC för 499:- och typ en tunika + knäsockar från Gina för sammanlagt 160:- tror jag. Så nu sitter jag här i söndriga tights, knäsockar och mystunika - skönaste någonsin. Ska aldrig byta♥♥ 
Naj, skoja bah, men skönt är det! 

Nu väntar jag på att Åsa, Mats & kusinerna ska komma så vi kan äta. Trodde förresten att jag och syrran skulle följa med upp till farmor och farfar ikväll men så blir det tydligen inte, suck ... Farfar hämtar oss imorgonbitti istället, men känns ändå drygt då jag taggat till att fara ikväll! 

Nää, nu ska jag stänga ner datan och äta. Blir Ella senare också, saknar min flickaa!


får en ful liten bild på en liten jaaag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0