Dumma lilla häst..

Äntligen hemma från stallet, usch vad trött jag är!

Dagen blev bra, började med att jag tog in P och fixade honom. Tror han gnäggade minst 10 gånger då han inte hade några kompisar i stallet.. Sen gick vi in i ridhuset, tror jag förfrös mina fingrar de 20 metrarna mellan lillstallet (där vi står) och storstallet (ridhuset, privatstall, ridskolestall) det är inte okej, så kallt borde vara olagligt. Iaf så red jag barbacka, hästen vilade igår så det var typ "åh-vad-kul-att-få-springa-släpp-iväg-mig-snällaaaaa!" , men ja. Vi lyckades få ett någorlunda lyckat pass på 35 minuter. Så jag är nöjd, på torsdag och fredag blir det hårdträning!

Imorgon hade jag tänkt försöka skriva ihop en presentation om P och någon annan text, önskemål? :)

 

/equiiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0