Mini bildbomb på P ♥


dessa bilder är från sommaren 2010, några dagar efter att han kommit tillbaka från betet. Det var även denna dag som det gick upp för mig att jag var tvungen att göra något åt att han var så oförskämd då jag ledde han och min första tanken var då NH. Vet inte exakt vilket datum detta var men i augusti 2010 iaf.



dessa bilder är från 13 september 2010, dagen minns jag för att det var dagen innan vi firade 1år! Här var första gången vi provade på NH, jag fastnade, allt kändes rätt. Dock blev det inte så mycket av det, jag vet inte .. Har dock börjat ta upp det mer och mer så det är ju härligt.



& sist dessa bilder, som är från den 11 Februari 2011. Som ni ser har vi något kvar i ridningen, formen alltså .. Men det kommer, vi kommer dit, ibland finns den där några minuter, men vet ni? Det nöjer jag mig med, för att jag har jobbat mig dit själv. VI har inte fått hjälp, VI har gjort det. förstår ni hur förbannat stolt jag är över det? Det känns riktigt bra, min lilla ängel

btw, måste lägga till att vi fått lite hjälp, har ridit för evelina kanske 3 gånger? men jao :)


Kommentarer
Postat av: Bea

hihih Matilda på bild! =)

2011-02-21 @ 17:51:32
URL: http://beabystrom.blogg.se/
Postat av: Lina Jonsson

Fin blogg, och fina bilder ! :)

2011-02-23 @ 19:26:21
URL: http://beeeeautiful.blogg.se/
Postat av: Nathalie Lith

Vart är piccabbo idag? Kände hans ena ägare Helen snaar, hans medryttare som red honom 6-7 dgr i veckan under 2006 är min vän emelie som undrat vad som hände honom. Fina Picca, saknar tiden vi red tillsammans i hästbo år 2006



Vet ju att helen sålde honom till en tjej i ockelbo men mer vet inte jag. vet däremot att min vän emelie gärna skulle vilja veta hur det är idag med honom

2012-02-18 @ 04:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0