Presentation

Hej där!

Nu när bloggen äntligen är fixad så kan jag börja blogga igen - som jag har längtat. Designen & allt snyggt är gjort av min underbara vän Matilda Sjöblom , så jag tycker ni kan kolla hennes blogg för hon är så sjukt bra :)
Iaf, jag tänkte göra en liten presentation av mig själv. Agnes Lindberg heter jag, 14år och bosatt ca en mil från Övik. Hästar är min stora passion och det har det varit i ungefär 8-9 år. Jag rider på ÖOR, dock börjar intresset för ridskolan & ridskolehästarna försvinna då jag mer känner att jag vill hålla mig till den Naturliga Hästhållningen. På ÖOR står även min underbara prins Piccabbo Sacc ** , eller ja, han är inte min men min sköthäst ska jag väl säga. Han fångade mitt hjärta den 14 september 2009 och sen dess har han varit den bästa delen av mitt liv. "Presentation" av honom får ni senare! Vad kan man mer säga om mig? Jag är en riktig djurmänniska - eller nja, ska kanske säga häst&hundmänniska , ehehe. Jag är en ganska blyg person när det gäller människor jag inte känner så bra, annars är jag väl ganska framåt. Jag har sjukt dåligt självförtroende. Och jag är nog ganska "ensam", eller jag har vänner och så , men jag sitter hellre hemma med min familj en helg än åker och gör något med kompisar. Dock så är det ju kul att vara med folk, men ni förstår! Jo, det var en kort presentation av mig.
Har även en till blogg, där jag skriver om mig själv utanför hästarna, ni får gärna kolla in den. Har en länk under "länkar" , Onlyme :), står det.


jag & P.

/equiiss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0