11.26

Borde gå och klä mig och sån skit. Haha, bara jag som tycker det är sjuuukt drygt?
Ska sedan gå och se om Kickis Hästshop har öppet och isf köpa lite saker, visar senare. Och ett hämtar morfar mig och skjutsar mig till Mia, ska bara köra lite NH med Ellatjejen så hon får tänka lite och efter det ska jag borsta igenom henne och sedan duscha av henne. Tar med kameran så ni får några kort :)
Måste också säga att bloggen kommer ligga lite lågt torsdag-lördag, för på torsdag 11.30 tar jag och syster bussen upp till farmor, sen sover vi där tills lördag också far vi till Mia på lördagmorgon och fikar, sen efter det har jag ju barnridningen. Men något inlägg får ni nog, Linis kan ju få blogga ;)



världens bästa tjeeej ♥

Kommentarer
Postat av: Louise

Hejhej. Vill du vinna en splitter ny cykel? :)

Klicka då in här:

http://louiseoden.blogg.se/2011/july/var-med-och-tavla-om-en-cykel.html#comment



Jag har även igång en tävling där du kan vinna ett schabrak, var gärna med :)



Ha en bra dag! :)

2011-07-20 @ 13:29:12
URL: http://louiseoden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0