Dags att ta tag i livet .. ?

Ååh, jag hatar verkligen att det alltid blir såhär! Varje sommarlov sitter jag typ hemma bara för att jag kan, jag vill ju hitta på saker och träffa folk men samtidigt inte. Ärligt talat så trivs jag bäst ensam. Fast nej. Eller jo, fast jag vet inte!! Usch.
Men imorgon ska jag hälsa på gammelfarmor och få försenad konfapresent, sen klockan sju ska jag iväg på den där grejen igen ;) Torsdag-Fredag är jag ju på Jesusrock, ses vi där? Sedan lördag ska jag iväg och sälja massa saker på loppis från 11-13, sedan 13-15 ska jag iväg på en annan sak. På kvällen får ni veta allt om vad som händer, så håll utkik!
Söndag ska jag se om Mattu och jag kan hitta på något. Sedan nästa vecka ska jag ta mig i kragen och göra något. Fast papi börjar jobba nästa vecka också jobbar han 2 veckor, hmm .. Sen kommer ju kusinerna hem på måndag så då lär jag väl tillbringa så mycket tid jag kan med dem, satan där sprack den planen. Haha! Aja, jag får göra en fullsmockad vecka, he blir bra de :)
Men idag då? Idag klev jag upp 11, åt frukost/såg på tv till 13.. Sen dess har jag fixat massa till loppisen, kollat igenom massa saker från när jag var liten och hängt in kläder i garderoben. Nu väntar jag på mat, aphungrig. Sedan blir det nog slapp, som vanligt.
syrran & jag, Pite 2010.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0