Dessa himla skvallerbloggar

Först och främst så ska jag väl säga att detta är mina åsikter och hur jag ser på detta, så att vi inte får några "missförstånd". Men ni får självklart komma med era åsikter också, mer än gärna!
Jag själv tycker det kan vara ganska kul att läsa skvallerbloggar, bara för att liksom. Men det finns en gräns för vad som är kul att läsa om, och vad som bara är onödigt och sådant som de inte har ett dugg att göra med.
Som ponnysanning, hon skriver inte sådär elakt och barnsligt som man kan tycka att andra skvallerbloggar skriver om. Hon skriver shysst och bra. Den är sjukt läsvärd och om ni inte läser den så tycker jag faktiskt ni ska börja göra det.
Vidare då, till de här om de som skriver om sådant som man bara men hallå, vad hände där?! Vafan har du med det att göra?. Så reagerar jag ofta när jag läser de flesta skvallerbloggar. Som gangsterponnyn t.ex, hon har letat upp bilder på några kända bloggare där de gör saker hon tycker är fel. Som en viss tjej som är förebild för många som är ute och super (hon är alltså inte 18 och uppåt ..). Hon har alltså letat upp bilder på henne och lagt upp dem på sin blogg och typ "bra förebild", ja ungefär. Visst, det är inte en bra förebild kanske. Och nej, jag tycker inte man ska dricka när man är under 18, men för det har ingen rätt att döma henne. Och som hon själv skrivit inlägg om tidigare så är det hennes privatliv, alltså inget hon någonsin lagt upp på bloggen.
Ärligt, japp jag tycker det är fel av skvallerbloggar att göra såhär.
Sedan när de lägger upp inlägg där de skriver att schabraket och lindorna den rider med inte har exakt samma nyans, man bah men hallå? Hahahhahaha. Så jävla patetiskt blev det där. Eller att tränset sitter snet osv osv. Det är så sjuuukt!
Att de finns sådana människor som sitter dagarna i ända och letar upp skit och tjejer/killar som många ser upp till och bara försöka förstöra för dem. Helt sick. Det värsta är att de flesta bara gör det för att få läsare, men hallå?! Fixa en normal, läsvärd blogg istället.
Så en diss till skvallerbloggar, fast en stoooooor HISS till Ponnysanning! ♥

Kommentarer
Postat av: vicky

Hej, mejla din gästbloggning till mig,

om du fortfarande vill alltså! Skicka gärna

med en bild eller två! :)

2011-07-13 @ 02:23:54
URL: http://vwestin.blogg.se/
Postat av: Fanny

Åh vilken underbar blogg:D kram <3

2011-07-13 @ 09:59:19
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0