Dunkdunk

Hej ni! Nu är jag tillbaka och kan blogga som vanligt igen. Jesusrock var grymt, såg världens grymmaste band i torsdags och sen igår var det en tjej som sjöng som var hur grym som helst. Ska lägga upp några låtar så får ni höra, fast det var bättre live.
Vad har vi gjort då? Jo, när vi kom dit så hade Therese redan satt upp tältet så vi fixade där och sedan gjorde vi inte så mycket. Typ åt och pratade, sen på kvällen såg vi på banden, då. Gick och la oss runt tre, iskallt tält. Shit, sov i pyjamasbyxor, mjukisbyxor, t-shirt, munkjacka, sockar, sovsäck också hade jag filt men jag frös ändå! Helt sjukt. Vaknade typ halv åtta och då var det apvarmt .. Fredagen såg ungefär likadan ut, fast jag träffade Rebecka och snacka med henne på kvällen sen for jag hem typ kvart i tolv. Men tack för de dagarna tjejer! :)
Kommer ett inlägg om dagen om typ 30 minuter, håll utkik va?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0