Hästivalen - Dag 1.

Sitter här och är dötrött efter dagens Hästival. Julia och hennes farfar hämtade mig kvart i nio också for vi till solänget. Satt och fotade hopptävlingen, träffade Mattu och åt. Sedan smsa Emelie så då gick vi och hjälpte dem och städade ett stall, sedan åt vi med hon, Wilma & Lisa. Gick runt lite efter det också kollade vi på travet. Runt fem drog vi till Alne också gick jag och Julia runt med Sudden och Emelie och Wilma smorde. 18.20 var vi på solänget igen, städade ett stall till. Också städade jag och Julia ett stall själv typ, tömde ur alla boxarna och sopade. Fysatan vad jag fick ont i ryggen, usch!
Har gått som en tok idag och jag märkte det inte förens jag kom hem och satte mig i soffan hur jävulskt trött jag är. Ska snart gå och sova tror jag, haha. Imorgon blir det att kliva upp 08.00 igen, Solänget 09.00. Klockan fem ska vi vara i Bredbyn hos familjen Strömstedt och äta middag. Får se om Anton och jag hittar på något på kvällen. Sedan sover vi hos farmor & farfar. Ska stressa sönder familjen på lördag så jag hinner på Hästivalen, sedan sex ska vi upp på Berg och äta hos familjeeen Häggström. Söndag blir det middag hos Biggan.
Gud, jag som trodde jag skulle få heldagar på Solänget. Attans! Haha, nejmen det blir nog bra. Hoppas jag ..



Här får ni ett smakprov från idag! Orkar inte redigera alla nu, så de kommer antagligen till veckan när jag har tid :)

Kommentarer
Postat av: ester

Vad har du för kamera och objektiv när du fotar?:)

2011-07-07 @ 22:35:47
URL: http://esterolsson.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0