Ikväll

Ändrade planer för ikväll. Åker till Miriam sju, sen kommer Bea med en sadel som vi ska prova på Ella. Efter det rider jag och Miriam på planen. Hon hade ingen som kunde kolla barnen, tror jag?, så hon kunde inte rida ut. Det får vi ta en annan dag det!
Men iaf, fall sadeln inte passar så lät den här sadeln ganska najs, eller hur? Egentligen vill jag att hon ska ha dressyrsadel, men eftersom jag vill hoppa och rida ut i skogen osv också så är det skönare med en allroundsadel. Menmen, det blir nog bra det med. Jag har ju trotsallt nästan ridit i allroundsadlar hela mitt liv på ridskolan ;)
Nu ska jag äta så vi hörs, tar med kameran ikväll kanske.


sweeet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0