Sadelprovning

Hejhej! Nu har Ella en vanlig sadel, äntligen. Så nu kan jag rida när jag vill utan att Miriam eller Mats måste hjälpa mig att sadla, skönt.
Bea och Isabell kom iaf med fyra sadlar tror jag det var? Jaja, provade att rida i två sadlar iaf. Den första var skön, men jag satt väldigt konstigt i den och i traven var Ella väldigt irriterad så vi prövade nästa sadel. Det var en av Isabells, en allroundsadel fast såg ut lite åt dressyrhållet. Den sadeln föll både mig och Ella i smaken, väldigt skön sadel! Så den köpte Mia, plus stigläder, stigbyglar och sadelgjor. Rena rama fyndet. haha! Valle fick sig också en sadel han.
Kanske vill ni höra lite om ridningen också? Hon var väldigt härlig idag, dryg och knepig i traven som vanligt men vi får jobba på. Har faktiskt inte så mycket att säga om ridningen, hade iaf som mål att hålla mig lugn och inte bråka med henne och det gick bra tycker jag. Så nöjd är jag!
Bea hade förresten med sig kameran och fotade oss, så ni får bilder imorgon kanske. Hon ska skicka dem nu, men det lär väl ta en stund :)

Kommentarer
Postat av: du loggade ju ut =/

2011-07-25 @ 22:58:54
Postat av: Bea

du loggade ju ut =( hann inte riktigt med där =(

2011-07-25 @ 22:59:31
URL: http://beabystrom.blogg.se/
Postat av: Madde

Kul att sadlarna passade =)

2011-07-26 @ 09:18:19
URL: http://maddeolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0