Svar, igen!

Postat av: Bea
Jag menade absolut inte så att du måste göra som jag! Jag sa bara hur jag brukar göra med min häst och ville bara kommentera för det vill du väl att man gör lr? Det var ABSOLUT inte en pik om hur du ska göra!

Jag tycker att du jobbar på jätte bra med Ella, hon är nog en kämpig häst som verkar vilja göra allting på sitt sätt och du gör det riktigt bra! Allt kan inte blir rätt lr lätt alla gånger. Men du försöker och det är jätte bra! 

Och Agnes du ska inte lyssna på allting alla skriver hur du ska göra! Gå din egen väg, bara för att folk skriver på din blogg att du borde göra si och så, så behöver du inte ta åt dig allt. Det finns många där ute som bara vill vara taskiga. Och jag är inte en av dem. Jag hoppas att du vet det. Och jag hoppas inte att du syftade på mig i detta inlägg.
Svar: Nejnej, nu menade jag inte mot dig. Blev bara less på allt. Det är bra att ni kommenterar osv, men som sagt.
Tack, jo det är hon..
Jag vet att jag inte ska lyssna/bry mig, men jag kan inte hjälpa det. Jag försöker att skita i det men jag kan helt enkelt inte, ibland blir jag så less. Jag har haft nog med skit, så det är svårt  att inte ta åt sig. Men jag försöker, det gör jag. Det vet jag, det gjorde jag inte! :)

Postat av: Amanda
Har du slutat på OÖR nu och håller bara på med Ella? :o eller är det bara ett rykte?
Svar: Nope, det är inget rykte. Det är helt sant. Slutade på ÖOR för att jag inte gillade att känna mig tvingad att göra något, passa en tid, osvosv. Trivdes inte med det längre helt enkelt. Nu kör jag mitt eget race! 
Haha, så det går rykten? Det var ju kul , haha ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0