.värdelöst.

Hejhej!
Den här dagen har varit totalt värdelös, ärligt. Haha.. Nejmen, for ut och sprang med Henny sen duschade jag och efter det har jag bara suttit. Har sett lite på en westernfilm jag fick låna av Miriam, ätit lunch, sett på Gilmore Girls och försökt läsa. Ser ni? Värdelöst, haha.
Nejmen, ska väl fixa håret och packa, sen ska jag försöka få tag i pappa och äta. Strax innan sju kommer farmor och hämtar mig och syster, så åker vi på sommarvågen sen upp till Bredbyn. Var egentligen tänkt att vi skulle sova där torsdag-fredag, men vi ska höra om vi kan sova torsdag-lördag så jag har skjuts till Miriam på lördag (a)
Vi hörs, ska även försöka uppdatera bättre den här gången när jag är borta :)
sen förra veckan vi var där, haha, kanske ska slänga upp några bilder sen dess?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0