Bara för att jag är så snäll!

Jo, bara för att jag är snäll så får ni lite uppdatering nu. Ska ta något och äta och gå upp och se på film, finns verkligen inte ett skit att göra när det är så dåligt väder .. Och jag orkar inte vara med någon nu heller, men imorgon ska jag på stan, tisdag ska jag antagligen vara med Mattu och onsdag följer jag kanske Julia till Sudden. Och nästa vecka ska , eller ah nästnästa blir det, jag fråga om jag får komma och hälsa på Piccabbo på betet. :)

Ska göra ett tidsinställt med massa bilder nu, hmm vad kan det vara? ;)

Kommentarer
Postat av: vicky ♥

SV; Kul att du är med, lycka till! :)

2011-06-26 @ 16:35:31
URL: http://vwestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0